مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:202022-01-19پزشكي

تلاش برای تغییر در روند کاهشی رشد جمعیت کشور


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن برشمردن برنامه ها و اقدامات لازم برای اصلاح و رفع چالش های موجود در حوزه بهداشت کشور، از مهمترین این اقدامات را تلاش و اهتمام در تغییر روند کاهشی رشد جمعیت کشور و اصلاح زیرساخت های نظام شبکه بهداشت .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن برشمردن برنامه ها و اقدامات لازم برای اصلاح و رفع چالش های موجود در حوزه بهداشت کشور، از مهمترین این اقدامات را تلاش و اهتمام در تغییر روند کاهشی رشد جمعیت کشور و اصلاح زیرساخت های نظام شبکه بهداشت به ویژه در حوزه سامانه های الکترونیک عنوان کرد.

دکتر کمال حیدری در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی که در سالن شهید سلیمانی مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت و باروری در کشور طی سال های گذشته کاهش یافته و این موضوع از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سنی کشور در حال افزایش است و طی 45 سال گذشته این شاخص 10 سال بیشتر شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از سوی دیگر سن ازدواج نیز در کشور افزایش یافته، خاطرنشان کرد: باید با توسعه مراکز آموزشی و فرهنگ سازی نسبت به مقوله افزایش جمعیت و توانمندی زوجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تغییر در روند کاهشی رشد جمعیت کشور

تلاش برای تغییر در روند کاهشی رشد جمعیت کشور